Nasi uczniowie skutecznie przygotowują się i zdają egzaminy Cambridge. Pierwsi uczniowie sprzed 20 lat przyprowadzają do nas swoje dzieci. Ludzie lubią Accent.
JAK TO ROBIMY:
Kładziemy akcent na:
- Wspólne działanie i zespołu lektorów i uczniów, co daje nam poczucie sensu pracy oraz sensu uczenia się w Accencie. Innymi słowy nie jesteśmy doskonali, ale tworzymy doskonały zespół. Dbamy o regularne spotkania lektorów, dzieci cieszą się na wspólne działanie, przez co uczą się nawet tego nie zauważając, seniorzy czekają na spotkanie przy herbacie, kawie z intensywną pracą z angielskim w tle.
- Ponoszenie porażek. U nas można popełniać błędy. Mówimy o nich, znajdujemy wspólnie rozwiązania, uczymy się czegoś nowego.
- Znajdowanie PRETEKSTÓW do uczenia angielskiego. Pasjonuje nas takie prowadzenie lekcji, żeby nauka odbywała się skutecznie „obok, mimochodem”, a zaangażowanie i zafrapowanie grupy sięgało zenitu…
- Przygotowywanie naszych słuchaczy do funkcjonowania na styku kultur. Ucząc komunikowania, czy przygotowując do FCE, CAE, pamiętamy o kontekście kulturowym!
- Aranżację sal i pomoce naukowe, często wykonywane przez lektorów. Technikę lubimy, ale jeszcze bardziej dostrzegamy potencjał we wspólnie zagranym przedstawieniu, skeczu, nakręconym filmie (nudna gramatyka zyskuje wtedy niespotykaną wartość), w planszówkach wszelkiej maści (od Tajniaków – Codename przez Dixit, Scrabble, Podaj Dalej po zwykłe klasy, kalambury itp.).
- Pracę opartą na zasadach odpowiedzialności, zaangażowania i wzajemnego szacunku.
- Traktowanie ucznia podmiotowo, nie przedmiotowo. Inspirujemy, by słuchacze zajmowali się tym, na co mają wpływ. Inspirujemy do pracy i wysiłku, dbając o dobrą, domową atmosferę, o dobre RELACJE. Pasjonuje nas wydobywanie potencjału z ludzi!
Omijamy:
- usprawiedliwianie się, wymówki,
- szablonowe ankiety,
- nadmiar zbędnych procedur i dokumentów.